دانلود بازی اواتار اخرین باد افزار

MRR

عکس های مختلف

خوب ویزگی هاشو مینویسم اما میخوایین به حرفم گوش بدین برین یه راست دانلودچون توضیحات برای کسایی که ماجرای اواتار انگ رو نمی دونند

دانلود بازی اکشن و ماجرایی آواتار Avatar The Last Airbender

 

این بازی توسط دو شرکت THQ  و  Studio Oz حمایت یافته و عرضه شده است. بازی دارای سبکی اکشن و ماجرایی می باشد و داستان آن برگرفته از انیمیشنی زیبا با همین عنوان می باشد که توسط کشور ژاپن ساخته و عرضه شده بود، و مدتی بعد فیلم این بازی محبوب یعنی در سال 2010 ارائه شد که با استقبال بی نظیری از جانب دوستداران فیلم های رزمی روبرو شد. همانند انیمیشن و فیلم آواتار کاراکتر اول  این بازی می باشد که به چهار عنصر آب ، آتش ، خاک و باد ، تسلط کامل دارد و در مبارزات خود از آنها استفاده کرده دشمن را نابود می کند. آواتار توسط خواهر و برادری در کوه یخ پیدا شده است و وقتی به هوش می آید خود را در دنیایی سراسر درگیری می یابد که قوم آتش بر دیگر قوم ها حکمرانی می کند، و حال آواتار وظیفه برقراری عدالت بین چهار عنصر اصلی یا همان قوم های چهارگانه را برعهده دارد و شما نیز باید در این راه به او بپیوندید و برای برقراری عدالت تلاش کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Microsoft Windows 98 / ME / 2000 / XP
Cpu: 1.0GHz
Ram: 256MB
Video Cards: 64MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 600MB

حجم:446مگ

رمز:ir_dl_com

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود بازی

 اگه رویش زدین نیومد این پست: /www.ir-dl.com/game-section/avatar-the-last-airbender

 

         امید وارم از بازی خوشتون اومده باشه البته فصل اول اگه پیدا کردم فصل دوم روهم می زارم                                 

اگه دوست داشتین نظر بدین حتی یک کلمه

 

 اگر در خواستی هم داشتین بگین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

maedeh
ساعت11:11---5 خرداد 1392
واسه من بازنکرد میشه بگیدچهطور بازکنم

متین
ساعت9:23---27 اسفند 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااالللللللللللللللللللللیییی ییییییییییییی بببببببببببووووووووووووددددددد دددددددددددددددددددددددد

AVATAR
ساعت21:02---23 بهمن 1391
عالی بببببببببببببود:

آریا
ساعت17:40---10 بهمن 1391
بازی اش برای xbxo360 هم گیر می آیدپاسخ:?

ابنبات
ساعت13:19---7 بهمن 1391
عزيزم بازيش نمي ياد من چيكار كنم};-

انگ
ساعت1:55---26 دی 1391
خییییییییییییییییییییییییلی عالی بود

انگ
ساعت16:51---22 دی 1391
من 1روزه تمامش کردم؟ خیلی بازی اش کم بود


پاسخ:اره ولی بازی دیگه ای نمیشناسم


شادمهر 11ساله
ساعت16:19---22 دی 1391
خیلی طول می کشه تادانلود بشه
باید چیکار کنم


یوسف
ساعت20:17---20 دی 1391
من تازه میخوام این بازی رو دانلود کنم ولی ویندوز سون دارم اما از نظر ها معلومه سر ویندوز سون نمیاد چه کار کنمپاسخ:نمیدونم؟

هومهر
ساعت13:55---17 دی 1391
آنگ من تا کارتون 13 دیدم ولی چرا 14 و بقیه نمی آیند.
پاسخ:چون ایران نمیزاره


bagher
ساعت20:41---2 دی 1391
سایت خوبی بود

آرمنته
ساعت21:45---20 آذر 1391
آخه چرا نميشه

یکتا رفیع نژاد
ساعت11:58---10 آذر 1391
من این بازی را خیلی دوست دارم

امیر علیی
ساعت19:01---5 آذر 1391
سلام لطفا برای ویندوز سون هم بزارید

یک رفیق
ساعت13:59---13 آبان 1391
واقعا نمیدونستم که این بازی هم وجود داره!

مهسا
ساعت18:54---9 آبان 1391
آره من هم با امين موافقم.

امین
ساعت17:52---4 آبان 1391
سلام بازی خیلی خوبی بود در 3 روز تمومش کردم آگه می شه یک نوع بازی دیگرش را بگذارید چون با موس خوش نیست و حداقل ادامه اش را بگذارید چون تا اونجایی هست که میره قطب شمال و یه کارهایی انجام می دهیم لطفا اقدام فرمایید.
پاسخ:تو چه جوری تو 3 روز تموم کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی باموس سخته ادامش اگه باشه


هدیه
ساعت21:30---22 مهر 1391
مرسی عالی بود

مهسا
ساعت18:14---13 مهر 1391
عالي بود

انگ
ساعت20:59---8 شهريور 1391
نچچچچچچچچچچچچچچچچچچایپاسخ:یعنی چی؟؟؟؟؟

حمید
ساعت14:24---12 مرداد 1391
سلام من دوباره اومدم.ببخشید اگه یک بازی آواتار دیگه دارین بذارین ممنون میشم پاسخ:خوب اگه پیدا کردم

gg
ساعت10:20---18 تير 1391
خیلی خوبه
پاسخ:خواهش میکنم


farzan
ساعت21:03---16 تير 1391
بازی نصب نمیشه ، ویندوزم 7 هست
و
اگر می شه بهم بگین فیلم اواتار رو از کجا پیدا کنم ؟ اخه من کارتونش رو دانلود کرده ام ؛ خیلی قشنگه


farzan
ساعت21:02---16 تير 1391
بازی نصب نمیشه ، ویندوزم 7 هست
و
اگر می شه بهم بگین فیلم اواتار رو از کجا پیدا کنم ؟ اخه من کارتونش رو دانلود کرده ام ؛ خیلی قشنگه


میثم
ساعت11:21---7 ارديبهشت 1391
عالللللللللللللللللللللللللللل لی بود.
پاسخ:نظر لطفتونه


حمید
ساعت15:12---30 فروردين 1391
دست برادرتون هم درد نکنه.ممنون از هر دوتاتون
پاسخ:ممنون از این که حداقل شما به حرفم گوش میدید


حمید
ساعت15:38---27 فروردين 1391
راستی بازی آواتار به غیر از این بازی دیگه هست
پاسخ:اره ولی خیلی سخته پیدا کنی!


حمید
ساعت15:36---27 فروردين 1391
باشه.دستت درد نکنه من مراحلشو از اول میرم سعی خودمو میکنم که امتاز بیشتری بگیرم تا ببینم میشه این مرحله رو رد کرد
پاسخ:باشه اخه میدونی برادرم بیشتر از بازی سر در میاره اون متنم برادرم گفت من نوشتم از اون تشکر کن


حمید
ساعت12:53---24 فروردين 1391
آره همین مرحله است.فقط من هرچی باد به طرفش مزنم هیچ حرکتی از خودش نشون نمیده و میاد به طرفم قدرت 2 دفاع هم کم رنگ هست نمیشه روش بزنی
پاسخ:اهان فهمیدم چی میگی مگه وقتی دنبالت کرد یه چک بهت نمیزنه برای ما اون جوریه راستی اون قدرته هم که نمیاد شاید بخاطر امتیازت تو مراحل پیش باشه


k,dn
ساعت20:32---23 فروردين 1391
اگه جایی یا سایتی که فیلم اواتار اخرین باد افزار رو داشته باشه سراغ داری به ایمیلم بفرست
پاسخ: http://www.thelastairbendermovie.com/ ببخشید اما نتونستم بفرستم


حمید
ساعت11:31---17 فروردين 1391
نه.این مرحله هم نیست.ببین هیچ کسی اونجا نیست فقط آواتار با همون هیلاست.چند تا خونه هم دور تا دور اوناست که بعضی از خونه ها خراب هستند. راستی توی تبلیغ قبلش با چندتا روح روبه رو میشی که راهنماییت میکنن که باید چه کار کنی


پاسخ:حالا فهمیدم میری به طرف راست هیولا رو میبینی بعد میزنیش از پایین بیشتر بزن با قدرت 2 دفاع کن باید زیاد بزنی تا اون فلش کامل سفید شه قبل از این که فلش پرشود از دهن هیولا نوری بیرون میاید که بعدش فلش پر میشه بعد که فلش پر شد میزنی با ماس روش بعد هیو لا نابود میشه و مرحله به پایان میرسد


حمید
ساعت18:34---14 فروردين 1391
این مرحله نیست. همونجا که تنهایی و یک هیولای سفید و مشکی هست که میاد دنبالت. چهارتا دست داره دوتاش کوچکه دوتاش بزرگه
پاسخ:اهان اونی رو که میگی که شبیه مومو هست فقط گنده تره تون اون نباید به سنگ ها بوخوری یا اون یکی رو میگی که پایینش یک فلش هست باید اون فلش پر شه حالا با زدن حریف


Mehdi
ساعت9:21---5 اسفند 1390
لطفا این فیلم را برام ایمیل کنید فوق العاده تشکر می کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 / 11 / 1390برچسب:دانلود بازی اواتار اخرین باد افزار رایگان, دانلود بازی اواتار اخرین باد افزار,ساعت 2:12 بعد از ظهر توسط ایدا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak